Krakowski Magistrat prezentuje pozytywne wyniki badania satysfakcji klientów


Urząd Miasta Krakowa zrealizował nowe badanie satysfakcji klientów, w którym wzięło udział ponad 1100 respondentów. Wyniki pokazały, że pracownicy urzędu cieszą się wysoką oceną za profesjonalizm i zaangażowanie. Wprowadzenie nowej metodologii badania, w tym wykorzystanie wskaźnika NPS, pozwoliło na dokładniejsze zrozumienie opinii mieszkańców. Klienci obsługiwani stacjonarnie wyrazili wyższe zadowolenie niż ci korzystający z usług online.

Badanie satysfakcji było przeprowadzane od końca września do końca października i objęło zarówno klientów stacjonarnych, jak i tych, którzy korzystali z platformy ePUAP. Nową metodologię opracowała firma Danae Sp. z o.o., co miało na celu podniesienie jakości usług świadczonych przez magistrat. Wśród pozytywnych aspektów mieszkańcy podkreślali odpowiedzialność i kompetencje pracowników, ich uprzejmość oraz wysoką kulturę osobistą.

Podczas oceny konkretnych wydziałów, najwyżej oceniono Wydział ds. Przedsiębiorczości i Innowacji. Z kolei najniższe noty przyznano Wydziałowi Gospodarki Komunalnej oraz Klimatu. Zauważono także, że mieszkańcy lepiej oceniają obszary związane z obsługą stacjonarną niż elektroniczną, co wskazuje na potrzebę dalszej poprawy usług dostępnych online. Dodatkowo, popularność powiadomień SMS świadczy o rosnącej tendencji do korzystania z cyfrowych kanałów obsługi, szczególnie wśród klientów stacjonarnych.

Ogólnie, wyniki badania wskazują na pozytywny trend w obsłudze klientów Urzędu Miasta Krakowa, z zachętą do dalszych udoskonaleń w zakresie administracji elektronicznej oraz procedur obsługowych. Mieszkańcy mogą oczekiwać, że ich głosy będą brane pod uwagę w przyszłości, co pozwoli na jeszcze sprawniejsze i bardziej przyjazne załatwianie spraw urzędowych.

Źródło: Urząd Miasta Kraków


Oceń: Krakowski Magistrat prezentuje pozytywne wyniki badania satysfakcji klientów

Średnia ocena:4.64 Liczba ocen:19


Zobacz Także