W dniach od 24 września do 31 października 2025 roku Urząd Miasta Krakowa przeprowadzi badanie satysfakcji klientów, które ma na celu ocenę jakości obsługi mieszkańców. Zrealizowane zostanie na podstawie odpowiedzi tysiąca losowo wybranych respondentów, zarówno w formie stacjonarnej, jak i online. Badanie to jest kontynuacją wcześniejszych działań, mających na celu poprawę efektywności i profesjonalizmu usług świadczonych przez Urząd.
Badanie satysfakcji klientów przeprowadzi zewnętrzny wykonawca, firma Danae Sp. z o.o., która miała już doświadczenie w organizacji wcześniejszych badań. W ramach badań stacjonarnych, klienci będą mieli możliwość uczestniczenia w wywiadach prowadzonych w dwudziestu wyznaczonych lokalizacjach Urzędu, obejmujących szesnaście różnych komórek organizacyjnych. Czas na przeprowadzenie badania stacjonarnego zaplanowany jest do 14 października, natomiast klienci korzystający z e-usług otrzymają link do ankiety online, który będą mogli wypełnić do końca października.
Prezydent Krakowa, Aleksander Miszalski, podkreślił znaczenie opinii mieszkańców, które mają wpływ na sposób zarządzania urzędem oraz jakość świadczonych usług. Dzięki wcześniejszym badaniom, wprowadzono wiele innowacji i poprawek w obsłudze, co pozwoliło lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Mieszkańcy, którzy zostaną zaproszeni do wzięcia udziału w badaniu, są zachęcani do poświęcenia kilku chwil ankieterowi, aby ich głos mógł przyczynić się do dalszych usprawnień.
Źródło: Urząd Miasta Kraków
Oceń: Urząd Miasta Krakowa zainicjuje badanie satysfakcji klientów
Zobacz Także