Zakończenie współpracy z mPay w zakresie sprzedaży biletów KMK


W związku z niewywiązaniem się operatora mPay z warunków umowy, Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie ogłosił zakończenie współpracy z tą firmą. Od 21 lipca 2025 roku mieszkańcy Krakowa nie będą mogli nabywać biletów komunikacji miejskiej za pośrednictwem aplikacji mPay. Pomimo tego, dostępne pozostają inne opcje zakupu biletów w różnych aplikacjach mobilnych oraz przez aplikacje partnerskie.

Decyzja o zakończeniu współpracy z mPay została podjęta ze względu na brak spełnienia warunków umowy przez operatora. Mieszkańcy i użytkownicy komunikacji miejskiej są informowani o tej zmianie z wyprzedzeniem, aby mogli przygotować się do korzystania z alternatywnych metod zakupu biletów.

W obliczu zaprzestania obsługi przez mPay, użytkownicy mogą korzystać z licznych aplikacji mobilnych, które wciąż oferują możliwość zakupu biletów KMK. Do dostępnych opcji należy m.in. iMKA, moBiLET, SkyCash, jakdojade oraz zbiletem.pl. Dodatkowo, mieszkańcy mogą nabywać bilety za pomocą aplikacji współpracujących z bankami, takich jak Santander Bank, Millennium Bank, BNP Paribas i inne.

Źródło: Urząd Miasta Kraków


Oceń: Zakończenie współpracy z mPay w zakresie sprzedaży biletów KMK

Średnia ocena:4.66 Liczba ocen:21


Zobacz Także